משלוח ישיר ללקוח או לעבודה - זמן אספקה עד 4 ימי עסקים ומעבר לקו הירוק ואיזורים חריגים עד 7 ימי עסקים.
במקרים כאלה יש לפנות למוקד השירות הטלפוני או במייל.
השליח ינסה שוב לבצע מסירה של החבילה ביום-יומיים העוקבים. במידה ואין מישהו אחר שיכול לקבל את המשלוח, יש ליצור קשר בהקדם האפשרי עם שירות הלקוחות, או עם מוקד משלוחים לצורך תיאום מועד חדש. חשוב לזכור: המסירה תתבצע רק לאדם שגילו מעל ל-18 ובהצגת תעודת זהות בלבד.
כרגע אין אפשרות של איסוף עצמי מהסניפים. בהמשך תהיה אפשרות כזאת כשבעת ביצוע ההזמנה תוכלו לבחור האם לאסוף את המשלוח מאחד סניפי הרשת בפריסה ארצית, זאת וכמובן מלאי המוצרים שרכשתם קיים במלאי הסניף בעת ביצוע ההזמנה.
כן, לקוחות בנא משקאות ייהנו ממשלוח חינם ברכישות באתר מעל 319 ₪ להזמנה על הארגז הראשון.
בתקופות מבצעים, הטבת משלוח חינם יכולה להשתנות.
*לא כולל ארגזי בירות/שתיה משלימה/RTD
בסיום ההזמנה תועבר למסך אישור ההזמנה בו יופיע מספר ההזמנה שלך. בנוסף תישלח הודעת אי-מייל עם פרטי הזמנתך לכתובת שמסרת במעמד ההזמנה.
תקבל הודעת SMS ואימייל עם פרטי המשלוח של הזמנה שלך וגם באזור האישי תוכל לקבל עדכון סטטוס.
תוכל לבדוק דרך הקישור אשר נשלח לך באי-מייל ,SMS וגם באזור האישי.
לא. ניתן לבצע הזמנה ללא הרשמה לאתר. יצירת חשבון והצטרפות למועדון הלקוחות יקנה הטבות לחברים.
בצורה פשוטה, בטוחה ונוחה! ההזמנה מתבצעת דרך העברת המוצר/מוצרים לסל הקניות. בסוף בחירת כלל המוצרים ניתן להיכנס לסל הקניות דרך לחיצה על האייקון המופיע מצד השמאלי העליון של המסך, ושם לאשר את ההזמנה או לעדכן את הכמויות של המשקאות לאחר שתאשרו את המוצרים תתבקשו למלא את פרטיכם האישיים (כתובת, טלפונים זמינים למשלוח והערות לשליח) ואת פרטי כרטיס האשראי. לאחר הזנת פרטי האשראי יישלח סמס מחברת האשראי עם קוד אימות, אותו יש להזין בשדה החדש שנפתח.
ניתן לשלם באתר בכרטיס אשראי (לא דיינרס), ובהמשך באפליקציית BIT וארנקים דיגיטליים.
כל היינות (אדום, לבן, רוזה, מבעבעים), משקאות קלים, והאנרגיה כשרים. חלק משאר המוצרים בקטגוריות השונות אינם כשרים. קיים כיתוב על הבקבוקים או על המוצרים אם הם בעלי כשרות או בלי כשרות.
כן. ככלל, החשבונית נשלח למייל שהוזן בעת ביצוע ההזמנה.
לא. אין מינימום הזמנה.
רק כדאי לזכור שמעל ₪319 המשלוח בחינם :)
בתקופות מבצעים, מינימום הזמנה בהטבת משלוח חינם עלול להשתנות.
*בכפוף לתקנון האתר ומדיניות המשלוחים
כן, כל המוצרים שלנו באתר מקוריים, מרבית מהמוצרים הם יבואן רשמי, וחלק מועט הוא יבואן מקביל תחת חברת ייבוא סופיריור.
כמובן! אנחנו בבנא משתמשים בשירות הסליקה של חברת פלאקארד על מנת לבצע חיובים. כל חיובי האשראי מתבצעים דרך חברת האשראי עם דפי התשלום שלהם שיושבים בשרתים של חברת האשראי. אנחנו בבנא לא שומרים נתוני כרטיסים בשום אופן. ברגע שמבוצע החיוב הפרטים של הכרטיס " נעלמים" במערכת והגישה אליהם חסומה.
כן, אנחנו בבנא משתמשים בתקן אבטחה SSL בדרגה הגבוהה ביותר על מנת להבטיח את פרטיות הלקוחות.
העלות של חבר מועדון באתר הינה בחינם וללא הגבלת זמן.
חברות מועדון בסניפים הינה 29.9 עם תוקף לשנתיים. (באילת המחיר הוא 24.9)
בעמוד הראשי של האתר יש להקיש על "התחבר" בצד שמאל למעלה. לאחר מכן יש להקיש על "שכחת סיסמה?". במסך שייפתח יש להזין את שם המשתמש (אימייל, כפי שנכתב בעת פתיחת החשבון באתר) לאחר מכן, תאמת המערכת את פרטי החשבון ותשלח סיסמה חדשה באי-מייל.
תוכלו להחזיר את כלל המשקאות שנרכשו אצלנו כאשר הם סגורים ובאריזתם המקורית, ולקבל חזרה את כספכם עד 30 ימים מתאריך הרכישה. שימו לב: לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגיה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
הרכישה מתבצעת טרם האירוע דרך האתר באמצעות כרטיס אשראי (בהזמנה טלפונית או בהזמנה עצמאית דרך האתר). אם בסוף האירוע יישארו מוצרים אותם תרצו להחזיר - תקבלו את ההחזר בזיכוי כרטיס האשראי איתו שילמתם.
כמובן שגם ניתן ליצור קשר עם אחד הסניפים הסמוכים לאיזור מגורים לצורך קבלת הצעת מחיר וביצוע הזמנה לחבילת אירועים.
כמובן, זה אפשרי ונשמח לעזור ולתת לכם את השירות הכי טוב על מנת שתהנו בזמן הזמנת המשקאות שלכם. תוכלו ליצור איתנו קשר במייל או בטלפון ב-*2229.