מדיניות משלוחים והחזרות
מדיניות משלוחים
הזמנת משלוחים מטעם חברת מ.א. שיווק בע"מ (להלן: "בנא משקאות")- כפופה לאמור בתקנון זה.
לחברה ישנה הזכות לשנות את הוראות התקנון מעת לעת.
התקנון מנוסח בלשון זכר אך רלוונטי לשני המינים.
רוכש האלכוהול מודע היטב לאזהרות המפורסמות על אלכוהול ומצורף לתקנון זה האזהרות הקיימות בנוסחן. ידוע לרוכש שהאזהרות עשויות להשתנות לפי הנחיות הכלליות המפורסמות מעת לעת.
רכישה של משקאות אלכוהוליים מותרת אך ורק לרוכש שגילו מעל 18 שנים. בעת ביצוע הזמנת המוצרים יש לציין את גיל הרוכש על ידי מסירת שנת לידה ומספר תעודת זהות לנציג. בעת הגעתו של השליח לבית הרוכש, הנ"ל ימסור את המוצרים אך ורק ולאחר שווידא כי המזמין אכן מעל גיל 18. לצורך כך יציג בפניו ת.ז. בטרם אספקת המוצרים.
במידה והמזמין אינו בכתובת כדי לקבל את הסחורה, ימסור השליח את המוצרים אך ורק לאדם מטעמו אשר מעל גיל 18 ובהצגת תעודת זהות בלבד.
אם הלקוח אינו עומד בדרישה זו, המשלוח יוחזר לחברה, והלקוח יחויב בעלויות המשלוח.
במעמד ביצוע המסירה - על המזמין לאשר את קבלת המשלוח. חתימתו על העתק החשבונית ו/או אישור בסמס או כל אישור דיגיטלי כלשהו, כמוהו כאישור הוראות התקנון, וכן אישור על קבלת המוצרים שהינם שלמים ותקינים וכן תואמים לפרטי ההזמנה וכי אין לרוכש כל דרישה ו/או טענה ו/או תביעה כנגד בנא משקאות ו/או מי מטעמה בגין החלפה ו/או מוצר שבור ו/או פגום ו/או אחר.
למען הסר ספק קבלת המוצרים כמוה כהעדר דרישה ו/או תביעה כלפי בנא משקאות.
גביית התשלום מהלקוח הינה במעמד ההזמנה באמצעות ביצוע עסקת אשראי ואישורה ע"י חברות האשראי.
כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג וחג). הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם - בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
הזמנות המתקבלות לאחר השעה 16:00, יטופלו ביום העסקים הבא. לא כולל ערבי חג וחגים.
מועדי אספקה וכוח עליון:
אנו עושים את מירב המאמצים לעמוד במועדי האספקה כפי שצוין במעמד הרכישה. עם זאת, ייתכנו עיכובים עקב נסיבות שאינן בשליטתנו. נסיבות אלו מוגדרות כ"כוח עליון" וכוללות, בין היתר: מלחמות, סכסוכי עבודה, שביתות, עיצומים, אסונות טבע, מגפות, הפרעות תחבורה, תקלות טכניות, או כל אירוע אחר שלא ניתן היה לחזותו מראש או להיערך אליו באופן סביר.
במקרה של אירוע כוח עליון, ייתכן שיחול עיכוב במועד האספקה, ואנו נשתדל להודיע לך על כך בהקדם האפשרי. במקרים אלו, החברה לא תישא באחריות לעיכובים או לנזקים שנגרמו עקב האירועים הנ"ל.
שירותי שילוח וצדדים שלישיים:
במסגרת אספקת המוצרים ללקוחותינו, אנו נעזרים בשירותי שילוח של צדדים שלישיים. בעוד אנו עושים את מירב המאמצים לבחור שותפים אמינים ולהבטיח שירות מהיר ואיכותי, ייתכן שיחולו עיכובים או בעיות הקשורות לשירותי השילוח, שאינם בשליטתנו הישירה.
החברה אינה נושאת באחריות לכל עיכוב, אובדן, נזק או פגם במשלוח שנגרם על ידי שירותי צד שלישי. עם זאת, אנו נשתדל לסייע ככל האפשר במקרים של בעיות בשירות השילוח, על מנת לפתור את הבעיה במהירות וביעילות.
זמני אספקת המוצרים:
זמני המשלוחים יתקיימו בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00 בלבד. משלוחים המיועדים להפצה לבתי אב באזורים רגילים ימסרו תוך יום עסקים אחד לאחר ביצוע ההזמנה ועד 4 ימי עסקים.
משלוחים המיועדים להפצה באזורים חריגים (יהודה ושומרון, ויישובים בקרבת הגבולות) יתבצעו עד 7 ימי עסקים.
שימו לב: עקב עומסים בתקופות מבצעים עלולים להיות עיכובים בזמני האספקה, מעבר למספר ימי העסקים שצוינו לעיל.
דמי משלוח:
דמי משלוח הינם בסך 33 ש"ח על כל הזמנה. על כל ארגז בירה/סיידר/RTD/שתיה קלה יחול חיוב נוסף של 33 ש"ח ללא קשר לשאר המוצרים בהזמנה.
כל ארגז הוא עד כ-10 ק"ג (ומכיל עד כ-12 בקבוקים בגודל סטנדרטי*). כל הזמנה שתעבור את ה-10 ק"ג יחויב הלקוח בדמי משלוח נוספים של 33 שקלים על כל ארגז. לשיקול דעת החברה.
*גודל סטנדרטי של בקבוק = צורה רגילה של בקבוק (יין) ועד תכולה של 750 מ"ל.
לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).
התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום הכולל של העסקה.
בערבי חג, חג, ובימי חול המועד לא יתבצעו משלוחים.
מדיניות החזרות "בנא משקאות"
ניתן להחזיר עד ל-30 ימים מיום קבלת ההזמנה באופן ובאמצעי בו בוצע התשלום.
החזר כספי של עד 3,000 ש"ח יינתן בהתאם לאופן ביצוע התשלום (בניכוי 5% דמי ביטול או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם).
החזר כספי בעסקה של מעל 3,000 ש"ח יתבצע תוך 14 ימי עסקים בתיאום מול חברת האשראי, בניכוי דמי ביטול (5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם).
הזיכוי יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, בהתאם להנחיות חברות האשראי.
החלפה/החזרה בסניפים תינתן בהצגת חשבונית מקור בלבד (נשלחת במייל המצורף להזמנה)
כמו כן, במקרה שביטול או החזרת ההזמנה נעשה לאחר שההזמנה כבר סופקה באמצעות משלוח, תהא החברה רשאית לגבות מהרוכש את דמי המשלוח החלים לפי העניין.
כדי לבטל או להחזיר הזמנה, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון *2229, למלא טופס באתר או דרך הקישור הייעודי באתר, ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה.
במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה, הזיכוי יתבצע בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, בהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בכרטיס מתנה וכן הלאה), בניכוי דמי ביטול (5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם).
*החזרת מוצרים מבחינת הלקוח / התחרטות הלקוח / סיבות שלא קשורות בטיב המוצר - יהיו מחויבים בעלות משלוח.
*בעת החזרת מוצרים יש לוודא כי המוצר באותו מצב בו התקבל אצל הלקוח, ללא סימנים, פגמים או מדבקות.
*לא תתבצע החזרת מוצרים בסניפים ללא הצגת החשבונית המקורית של ההזמנה.
*לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגיה ושתייה קלה.
*החזרת מוצרים תתאפשר רק במצבם המקורי, כאשר האריזות סגורות והמוצרים לא ניזוקו. החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב להחזרת מוצרים שאינם עומדים בתנאים אלו. מוצרים שנפתחים או ניזוקים לא יהיו זכאים להחזרה או להחזר כספי.
איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות, אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון *2229.
הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.